Tuesday, November 1, 2016

Makrónky a háčkované sovičky

Ahoj všetci, tak trošku pokoja mám večer. Cez víkend som nezaháľala a odhodlala som sa upiecť makrónky, keďže už rok mám doma k tomu potrebnú silikonovú podložku :) Niektoré popukali ale väčšina to vydržala a tak som ich mohla aj naplniť orange curd krémom zmiešaným s mascarpone...Nedávno mi suseda spravila krásne zábery, tak na oplátku som pre jej dcérky sľúbila sovičky, na ktoré má návod Lenka - Fizule71 za čo nesmierne ďakujem lebo sú krásne a ako som tak doháčkovala prvé dve, tak som sa vrhla hneď na tretiu, ktorú som nazvala snežná sova, keďže sa blíži zima :) mala by byť viac biela ale budeme ju nosiť po vonku tak radšej som zvolila sivú...krídielka som si upravila podľa seba a aj začiatočné písmenka mien dievčat som tam prišila...Dúfam, že sa im baby potešia, moje slniečko už so svojou spinká prvú noc :) Prajem krásne dni







Nellie

5 comments:

  1. Ahoj, Nellie, děkuji za komentář, jsem moc ráda, že se také "vracíš"😀. Makronky musím pochválit, podložku mám také, ale ještě jsem si netroufla. Sovičky jsou úžasné, povedly se Ti mooooc! Měj se moc krásně a zase se budu brzy těšit nashle! Pa, L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Lenka dakujem velmi pekne...

      Delete
    2. Ahoj Lenka, ako tak pozeram zrusila si sledovanie svojho blogu :( a preco alebo da sa nejako opat zaregistrovat ci to nejaky skriatok pc spravil? Daj vediet strasne rada som k tebe nakukla ak bol cas :(

      Delete
  2. Kdo umí ten umí! Nellie, jsi prostě šikovná holka!
    Posílám pozdravy, Helena

    ReplyDelete