Saturday, November 15, 2014

Svadobná kytica v akcii :)

Ahojte, ako som minule sľúbila tak pridávama fotky svadobnej kytice tak ako sa patrí a to s jej majiteľkou a zároveň nevestou. Myslím, že fotky sa celkom novomanželom vydarili, aspoň mne sa páčia. A keďže ja veľmi na svadby nechodievam tak som po veľmi dlhom čase bola kamarátke pokiaľ tatino opatroval. Svadba bola krásna, hudba hrala, hostia sa zabávali ale ja som išla domov po desiatej skoro ako Popoluška, lebo pri bambuľke treba skoro vstávať a tak aby som bola oddychnutá odpustila som si redový tanec a rozlúčila s novomanželmi. Prajem Vám krásny víkend a možno aj dnes ho má niektorá z Vás čo čítate tento blog svadobný, či už ako hosť alebo rovno ako nevesta :)




Nellie

4 comments:

  1. Nellie, kytička je úžasná a nevěstě to moc sluší. Jsi šikulka.
    Měj se krásně Anny

    ReplyDelete
  2. Nelli nějak mě unikl tento tvůj příspěvek...Kytice je naprosto překrásná a k nevěstě krásně ladí.... A Tobě to také moc sluší a máš krásný účes srdéčko ve vlasech ze zapletených vlasů vidím prvně a vypadá to krásně ♥ Měj krásný víkend...Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka dakujem no to srdiečko vo vlasoch som videla v Mollie tvori na webe a zrealizovala mi ho priateľova mamina aby som nemusela chodiť ku kaderníčke :)

      Delete