Monday, December 9, 2013

2. adventná nedeľa, baretka a stromček

Ahojte tak včera sme si v našich domovoch zapálili druhú adventnú sviečku. Konečne aj v našom meste sa otvorili vianočné trhy tak sa možno v priebehu týždňa pôjdem na ne pozrieť :) Adventný veniec som si trošku vylepšila čečinou od mamky a aj vtáčika som si priletovala o krabičku. Mamke som robila aj háčkovanú baretku, ktorú som jej sľúbila, keď uvidela moju. Jej baretka je robená z dlhých a krátkych stĺpikov podľa návodu z Drops a ukončila som ju jednou radou račích stĺpikov ako na svojej :) Už ju má doma a veľmi sa jej potešila :) Návod na kvietok som našla niekde na nete a celkom sa mi zapáčil tak som ním skrášlila baretku...Inšpiráciu na stromček som videla už asi pred mesiacom ak nie dvomi na facebooku a veľmi sa mi to zapáčilo. Poprosila som mamu či mi nepošle viac čečiny a mohli sme sa s priateľom realizovať. Nemala som drôt a tak sme použili špagát a nevyzerá to vôbec zle, ozdôbky naň mám z vianočnej výmeny od Martinky. Tento mini stromček mi skrášľuje chodbu v byte a urobili sme aj o trošku väčší ale ten inokedy lebo ešte nemá žiadnu výzdobu a bude vítať hostí pred vchodovými dverami :) Prajem krásny začiatok týždňa







 Nellie


8 comments:

  1. Krásne si si vyzdobila príbytok, aj baretka je krásne vypracovaná. Mamke si urobila radosť.
    Emily

    ReplyDelete
  2. Nellie, ten baretek je fakt parádní' A stromeček se ti taky moc povedl!
    Posílám pozdravy, Helena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helenka dakujem velmi pekne, tiez pozdravujem :)

      Delete
  3. jej tá baretka sa mi páči :)

    ReplyDelete