Monday, December 2, 2013

1. adventná nedeľa, armáda anjelov a vianočná výmena

Ahojte, tak aj ja som sa k Vám pridala so svojím aranžmánom adventných vencov - nevencov :) V obývačke som si spravila väčší s pomocou priateľa, ktorý mi vytvoril tácku z papiera pod sviečky a dekorácie, chýba tomu už iba čečina a možno to trošku časom vylepším :) U Renátky na blogu som sa inšpirovala sviečkami so servítkovou technikou a tak som sa o ne pokúsila aj ja :) Celkom sa mi to páči...V kuchyni som si naaranžovala iba menší tanierik a na sviečku som uviazala papierik vytlačený na tlačiarni, pretože som žiadnu servítku vo vintage štýle nenašla v hnedej farbe...Armádu anjelov, ktorých som obháčkovala zlatou a striebornou niťou som pripravila na trhy a bude mi ich vystavovať u nás v meste na Hlavnej ulici moja známa :) Tak držte palce aby sa im darilo :) A aby som nezabudla tak sa chcem pochváliť čo som vyrobila ja do vianočnej výmeny u Ajky. Tvorila som pre Zdenku z Anýzovka v zemi cikád a spravila som jej set z bižu a k tomu háčkovaného motýlika ako brošňu. Mne došiel darček od Martinky Jeziorskej a to krásny háčkovaný šál a vianočné ozdoby. Prajem pekný začiatok týždňa a ďakujem za komentáre k minulému príspevku, stále to poteší :)










 Nellie


9 comments:

  1. Nellie, svíčky jsou moc pěkné a andílci přímo nádherní. Určitě budou mít velký úspěch.
    Pa Anny

    ReplyDelete
  2. Nellie andelíčkovia sú fantastickí presne takýchto háčkuje moja sesternica na tohto ročný stromček, chce ho mať celý z háčkovaných ozdôb, tak verím, že sa tým tvojim bude veľmi dariť !E.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erika dakujem...Aj ja chcem tiez stromcek zdobeny anjelikmi len akurat dnes si idem dokupit Snehurku a mozem zacat robit uz aj pre seba :) Svojich chcem olemovat striebornou nitou a este k tomu by som chcela dorobit bubny z papiera...Dufam, ze to vsetko stihnem :)

      Delete
  3. Nelka, vidím, že ťa očarili podobné servítky ako mňa, SAGEN proste nemajú chybu. A u teba som sa pokochala aj pohľadom na zapálenú sviečku, motív krásne vyniká. Ja mám na mojej iba malý obrázok a zatiaľ sviečka nedohorela po obrázok.
    Háčkované anjeliky sú čarovné, veľký obidv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Renatka, no ocarili ale pravdupovediac vela ich na vyber v obchode v ciernobielej farbe nemali :( Tu v Kosiciach to mame trosku s takymi vecami poslabsie...Sviecka zatial hori dobre a dovnutra a zatial nepreteka tak som zvedava ako to bude casom...Dakujem za pochvalu na anjeliky, uz som ich konecne zacala hackovat aj na svoj stromcek :) Tak dufam, ze stihnem tolko kolko ich chcem...Nellie

      Delete
  4. Nellie, vidím, že výměna proběhla parádně, tvoje bižu je krásný a má nádhernou etiketku!
    Andílci jsou rovněž parádní!
    Moc zdravím, Helena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helenka dakujem za pochvalu :) Etiketku mi spravil priatel podla zelania :)

      Delete
  5. Nelli krásné dárečky jsi vyrobila a i dostala.:o) A ti andílci jsou překrásní :o) Měj se moc moc krásně a užívej si krásný předvánoční čas :o) Martina

    ReplyDelete