Sunday, December 2, 2012

Adventný veniec, koláčik a moje resty



Ahoj moje milé, konečne je po trhoch a celkom to ušlo až na zopár nepríjemností vďaka zlej organizácii pani, ktorá to riadila ale načo sa zlostiť :) Počas víkendu som si našla čas a naaranžovala som si adventný veniec, dnes som stihla upiecť koláč - ausburské rezy podľa receptu z mimibazaru a ešte aj poskladať rám a natiahnuť hodvábnu šatku naň aby som sa zajtra mohla pustiť do maľovania len čo vymyslím nejaký vhodný motív. Dnes chcem odpovedať konečne na otázky ohľadom ankety 11 - dúfam, že sa nenahneváte ak už nebudem označovať nikoho, pretože si myslím, že už všetci označení asi sú :)

Začnem otázkami od Emily: má ich dosť ťažké na zamyslenie hm

1. Aký je Tvoj životný cieľ? - niesom ten typ, ktorý máva stanovený nejaký cieľ, po strednej škole ma to akosi prešlo takže ciele si nedávam a podriaďujem sa tomu, že čo má prísť príde a čo nie tak nebude. 
2. Aký najodvážnejší skutok by si urobila? - to záleží od okolností a od uhla pohľadu kto čo považuje za viac či menej odvážne.
3. Aký film alebo zážitok v Tebe zanechali najkrajšie emócie? - nemám nejaký obľúbený film s najkrajšími emóciami ale celkom zaujímavé to bolo v Twiligte
4. Čo robíš, keď chceš uniknúť z reality? - čítam knihu, alebo háčkujem, maľujem, tvorím, upratujem

5. Ak by si mohla vrátiť čas, ktoré rozhodnutie vo svojom živote 
by si zmenila? - neviem zatiaľ by som nič nemenila aj keď občas mám taký pocit ale ten má neskôr prejde a som rada, že som prešla tým čím som si prešla, všetko ma nejako posunulo tam kde som teraz a kam smerujem. 
6. Myslíš, že byť matkou je najkrajším poslaním ženy? - neviem to posúdiť, lebo ešte deti nemám ale tak na 80 % áno  
7. Si za prísnejšiu alebo voľnejšiu výchovu detí?   - myslím, že taký stred medzi oboma, všetko by malo mať svoje hranice.
8. Je podľa Teba rodina v dnešnej dobe prežitok? - neviem či prežitok ale málokto si v dnešnej dobe bez možnosti dobre platenej práce a podpory rodiny môže dovoliť mať rodinu alebo sa bojí, čo bude potom, takže sa už ľudia do toho tak nehrnú ako kedysi.
9. Tvoj najväčší trapas pred rodičmi? - mám iba maminu ale nespomínam si.

10. Ak by si si vybrala inú krajinu za svoj domov, ktorá by to bola? - niekde kde je teplo - nemám vymedzené kde presne.
11. Čo by Ti dnes urobilo najväčšiu radosť? - keby mi prišla ponuka na skvelú prácu :)

Od Maru:

1.   Jaké je Tvé šťastné číslo?  - 2 alebo 7
2.   Které je Tvé oblíbené /neoblíbené/ zvířátko a proč? - suchozemská korytnačka - páči sa mi ako škrabká a šteklí, keď ju má človek na ruke.
 3.   Nejoblíbenější činnost? - fíha tých je viac ale naj asi čítanie kníh.
 4.   Tvé krédo, oblíbený citát? - nemám
 5.   Který sport Ti není cizí? - bicyklovanie
 6.   Co ti udělá největší radost? - no to ani sama neviem
 7.   Co je pro tebe naprosto nepřijatelné? - falošnosť u ľudí a klamanie
 8.   Co si nedokážeš odepřít?  - dobrú knihu
 9.   Na čem ti záleží ze všeho nejvíce? - na milujúcej rodine
 10. Jsi marnivá? - no asi áno občas ale to asi každá žena :)
 11. Co pro tebe znamená štěstí? - šťastný domov a ľudia okolo mňa.


Od Martinky:
1-oblíbený den?
Piatok
2-oblíbená barva?
modrá tyrkysová
3-máš ráda sladké?
áno 
4-oblíbené zvířátko?
suchozemská korytnačka 
5-kalhoty nebo sukně?
aj aj 
6-pivo nebo víno?
jednoznačne červené vínko 
7-stromeček živý nebo umělý?
živý je krajší, ale na vianoce bude umelý
8-jaro,léto,podzim nebo zima?
leto 
9-romantický film nebo komedie?
komédia 
10-čokoláda bílá nebo tmavá?
biela 
11-Je u vás na vánoce kapří polévka?
nie, máme kapustnicu


a ešte 11 zaujímavostí o mne? no teda
- mám modrozelené oči - na slnku sú viac do modra
- nemám problém s upratovaním
- rada premiestňujem veci v byte
- mám rada kvety, hlavne orchidey
- rada čítam knihy - hlavne historicke - naposledy som čítala Nefertiti
- obľúbená kniha je Gričská čarodejnica
- cez víkend mám rada, keď stihnem upiecť nejaký koláč
- zbožňujem náušnice - mám ich plnú kopu a stále zväčšujem svoju zbierku
- mám trošku strach z výšok ale pomaličky sa učím nebáť
- neviem plávať ak tak iba v mori aj to hlavne na tej vode ležať
- niesom typ človeka, ktorý zbožňuje psov - mám k nim odstup, ak tak tak mám radšej iba tie menšie plemená

Úloha splnená, dúfam, že to takto stačí a prajem Vám pekný večer





             Nellie


 

 

 

2 comments:

  1. Nelli děkuju za odpovědi :o) a krásně doma dekoruješ a ten zákusek mě tu dělá šílené chutě:o) Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka nemas za co :) a dakujem za mily komentarik. Nellie

      Delete