Tuesday, October 9, 2012

Mandala a čokoládová tortička

Pekný dobrý večer Vám želám, trošku to tu zanedbávam ale hneď ako budem mať čas tak sa pustím opäť do svojich záľub. Zatiaľ tu prispievam iba s prvým zoznamovaním sa s mandalou. Na prvýkrát som ich skúšala predtlačiť podľa návrhov z internetu na kancelársky papier A4 a vymaľovať farbami, ktoré sa mi zdali pekné. Neskôr ak budem mať čas tak sa dúfam dostanem aj k ich rysovaniu a kresleniu a následnému maľovaniu. Rozmýšľala som aj nad tým, že by som ich preniesla na sklo (totiž poradila mi to kamarátka). V nedeľu som piekla čokoládovú tortičku a mala k nej byť jahodová pena len sa akosi nevydarila a bola z toho jahodová omáčka :) Čo už nie všetko môže byť stále stopercentné. Prajem Vám zatiaľ pekné dni a veľa tvorivých nápadov.




Nellie

3 comments:

  1. Hm, tak mandaly musím pochválit, jsou moc krásné! Jsem zvědavá, jak budou vypadat na skle, už se těším! Pá, L.

    ReplyDelete
  2. Krasne, mandaly sa mi velmi pačia,na skle to bude super!!!krasny večer prajem ada

    ReplyDelete
  3. Nádherné mandaly. Eliška taky maluje.

    ReplyDelete