Saturday, October 13, 2012

Jablkové cookies a nové vykrajovačky

Pekný sobotný deň Vám prajem. Konečne som stiahla do počítača zopár fotiek z predošlých dní. V stredu som piekla cookies podľa receptu od Gabiky z jej blogu My Way. Musím povedať, že sú chuťovo skvelé, mňam :) Hneď ako som ich zazrela u Gabiky som na ne mala chuť a tak som nevydržala a na druhý deň som si kúpila potrebné suroviny a dala som sa do toho :) V stredu som zažila prekvapenie, priateľ mi volal, že u nich v budove, kde on pracuje sú trhy s rôznymi vykrajovačkami na marcipán po 1 Eure, tak aby som si zašla, keď pôjdem z brigády. Tak som došla a zopár kúskov som si ukoristila. Ešte ich nemám vyskúšané ale najneskôr na svoje narodeniny, ktoré budem mať v novembri ich použijem. Včera som sa bola potulovať trošku po meste so sestrou a neterou a zašla som aj do obchodíku Madal Bal a nevedela som od toľkých krásnych vecí oči odtrhnúť. Mali tam krásne lapače snov, dámu s dáždnikom na šperky úžasne farebne zladenú, vaničku a v nej nádobu na mydlo a zubné kefky. No niečo úžasné, len teraz musím šetriť takže nič z toho neputovalo ku mne domov. Ale pri včerajšom potulovaní som si kúpila aspoň svetrík, ktorý som obdivovala už od septembra, len bol pre mňa dosť drahý ale oplatilo sa počkať a ako zázrakom boli dva posledné a jeden z nich moja veľkosť za polovičnú cenu ako stál predtým. Dnes sa chystám robiť jablkové pyré, tak som zvedavá ako to dopadne. S prianím pekného dňa





Nellie

2 comments:

  1. Nelli vidíš já mám zrovna doma dvě kila jablíček tak se na něco jablkové také vrhnu:-)Krásný víkend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska tak to sa vrhni jablkove kolaciku su super, ja som mala plnu tasku jablk od sestry tak som si z nich spravila jablkove pyre a zavarila, mnam akurat uz ochutnavam :)

      Delete