Sunday, April 8, 2012

Veľkonočné pečenie

Tak v sobotu poobede som sa odhodlalala upiecť tieto dva výtvory alebo skôr tri a to dvoch veľkonočných barančekov a jednu veľkonočnú tortičku. Návodik som čerpala od bratovej priateľky, ktorá mi darovala knižku Dr. Oetker a ako poďakovanie som jej jedného barančeka upiekla :) Tortičku som zobrala k priateľovej babke a keďže nás tam bolo dosť tak sa hneď aj zjedla a veľmi všetkým chutila. Svojho barančeka ešte nemám ozdobeného ale neskôr ozdobím aj toho a pridám foto :) Nedá sa mi ešte nepochváliť, že do vyzdobeného veľkonočného košíčka mi pribudli vajíčka vyrábané paličkovanou technikou priateľovej mamy. Tak aj touto cestou jej veľmi pekne ďakujem. Všetkým prajem pekný večer. Nellie






2 comments:

  1. Nellie, upečený baranček je krásny ale ten biely baranček je nádherný. Pekné sviatky. Andrea

    ReplyDelete