Tuesday, March 13, 2012

Nedeľná siesta večer

V nedeľu som sa rozhodla prichystať ako sladkosť na večer mafiny s čučoriedkami, pri ich výrobe mi asistoval môj priateľ, ktorého napadlo do nich dať aj kúsky čokolády čo zvýšila zo surovín na sacherovu tortu. Priateľ mi spravil k týmto mafinkám ešte veľmi chutné kapučínko a ja som stihla ešte predtým uháčkovať taký malý kvietok, ktorého návod som našla na blogu u Čepičkomaniačky a  ktorý bude mať miesto na čiapočke pre malú slečnu. Pod podnos na koláče som si dala uhačkovaný obrúsok kúpený z dávnejšieho výletu na Krásnej Hôrke. Tak takáto malá spomienka na časy ešte predtým než nám vyhorel :(  Ako podtácnik pod pohár som si vybrala už skorší darček od priateľových rodičov z ich dovolenky v Grécku pred niekoľkými rokmi, je to keramický podtácnik a na ňom sú maľované typické grécke domy v bielo - modrej farbe. Pekný deň Vám želá Nellie :)




No comments:

Post a Comment